XoY idag!

Idag kör jag och Hanni XoY. Öppnar efter det långa sommaruppehållet, så det ska bli riktigt nice.
Var inte jättesugen på utgång efter min äckliga fylla igår, men nu kommer suget tillbaka.

Jag, Göran och Cola var på Torget igår och drack lite (fast jag råkade hälla ut min drink efter två klunkar). Sen kom Polisen och krävde leg på Göran för han hade inte med sig det när han köpte dricka. Blev lite orolig ett tag att de skulle plocka in honom, men det blev lugnt till slut.

Jag åkte hem strax efter ett för jag var ordentligt full och mådde verkligen inte bra. Somnade i soffan framför TVn med en skål cornflakes och fil bredvid mig. Ett under att jag inte vaknade med huvudet i skålen ;)

Nu är jag hemma hos mamma och pappa för att duscha håret och kunna föntorka det (har ingen fön än så länge). Hjälper även till lite med att flytta sängar osv.

Snart dags att föna håret, så jag önskar er alla en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0