SICK.

Andra dagen jag är hemma och är sjuk nu. Började i söndags då jag mådde skitdåligt och hade feber, men gick ändå och jobbade på måndagen för att försöka känna på hur det var. Var på jobbet kvart över sju för vi skulle börja halv åtta den dagen.

Jobbade till halv sex och hade feber när jag kom hem efter sex på kvällen. Sjukanmälde mig i tisdags och idag med. Men nu mår jag mycket bättre och febern verkar vara borta.

Blir till att jobba resten av veckan istället och hoppas på att skiten inte kommer tillbaka.

Trodde jag hade fått svininfluensan för mina symptom stämde överrens med de man får när man har svininfluensa. Men det var nog en vanlig förkylning som tur var. Fast har aldrig varit med om att man får ont i lungorna när jag har varit förkyld tidigare...

Iaf. Sitter nu hemma hos mami och papi för att få i mig lite mat och fick nyss min lönespec mailad till mig. Herregud säger jag. Fick inte alls mycket denna månaden och jag undrar verkligen hur jag ska klara mig den här månaden, speciellt när vi ska till Stockholm. Får sälja lite fonder så att jag klarar resans utgifter och sen ska det nog gå bra. Men ändå, trodde jag skulle fått mer då jag trodde att jag hade betald semester kvar...

Aja. Allting löser sig alltid :)

Till helgen fyller syster Mathilda 18 så vi ska fira henne och så blir det krogen ;)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0