Förflyttning

Gud, vilken dag det var igår.

Hela kundtjänsten skulle flytta upp till fjärde våningen. Vi stängde ner hela avdelningen klockan fem för att börja med alltihopa.
Varenda pinal skulle upp, allt från papper till bord och stolar.

Jag överdriver inte, det var bland det värsta jag har gjort i hela mitt liv. Svetten rann om en och allt kånkande på saker som vägde mer än en själv var otroligt jobbigt.
Jag har även en förmåga att bli förbannad när saker är jobbigt, och det blev jag med... Surade ner mig totalt och försvann ett tag ut för att lugna ner nerverna och få i sig lite vätska.

Vi blev klara runt 21, eller ja, det var i alla fall då jag gick för jag var klar. Resten var väl där tills halv tio eller nåt.
Kom hem dösvettig, trött och småhungrig till en kanin som varit ensam hela dagen. Stackaren. Men vi kelade lite och han sprang omkring i min soffa och utforskade den :)

Känns bra med sällskap om kvällarna iaf :)

Måste lägga upp bilder på den lille, men har inte tillgång till att göra det... Måste även beställa Internet. Ska göra det när jag kommer hem så hoppas vi på att det kommer snart...

Ciao på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0