090916

Hejsan hoppsan!

Är hemma hos mami och papi nu och har fått god mat till kvällsmat. Blev lite för sent att ställa sig och laga kycklingsallad nu tyvärr, så det får bli en annan dag.

På vägen hem råkade jag krocka med en annan bil. Hände när jag skulle köra ut på 27:an, eller Trandöleden eller vad man nu ska kalla det. Inte så roligt, men som tur blev det ingenting på den andra bilen... Hade varit ganska ordentligt kiligt annars. Blev ett litet märke på min, eller ja, mammas bil, men det är inget farligt. Mest chockad över det hela som hände.

Men men, det kändes som att det bara var en tidsfråga för jag har blivit lite ofokuserad vid körningen det senaste, så nu är det dags att se upp ordentligt när jag kör hädanefter.

Iaf. Efter jobbet träffade jag Emma H och fikade lite på Viskan. Köpte även en present till Hannah som fyller 20 i morgon, och ett par örhängen till mig från Glitter. Det blev ett par stora, eller enorma, nitar. Skitfräscha.

Naj, nu är det dags att åka hem och kika lite på Efterlyst och slå in Hannahs present :)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Drotz

Är det jag alltid sagt. Fruntimmer kan inte köra bil..;)

2009-09-17 @ 11:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0