090903

Hade mys med Hannah och min ängelpängel igår.
Gjorde pannkakor, hyrde film och frossade i chips och godis.

Nikki gillar chips och ost har jag kommit fram till. Duktig liten kanin som kan ta ens rester :)
Han satt emellan oss och hoppade från det ena knäet till det andra. Skitmysig börjar han bli, i alla fall i soffan.

På golvet har han fått för sig att han kan gömma sig mitt under min stora soffa, så att jag inte får ut honom. För smart för sitt eget bästa.
Även lärt sig att hoppa in och ut i buren. Bravissimo!

På fredag ska jag hem på middag hos mami och papi så då kan jag passa på att lägga ut lite bilder på mitt lilla monster ;)

Snart lunch och pannkakor sen igår. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0