Kvällen vid sjön

Ikväll har jag haft det riktigt mysigt.
Först en riktigt impulsfika med Elliz på Viskan. Åkte in jävligt snabbt till stan, imponerad av mig själv OCH jag höll faktiskt hastigheten :)

Sedan när jag kom hem åt jag lite och sen hade inte Hannah och jag något att göra så vi packade två filtar, solglasögon och cigg och drog till Dannikesjön.
Satt där på bryggan och lyssnade på musik, sjön och rökte. Himlans fridfullt var det faktiskt.
Spelade till och med in två låtar. Vi ska bli rockstjärnor har vi bestämt :)

Efter vi tröttnat på sjön och regnet så åkte vi hem och tömde den sista vinflaskan med vitt vin.
Nu är jag glad, trött och samtidigt lite orolig.,
Hört att det tydligen talats en del om mig vid en fest, vilket jag inte gillar när jag jag inte vet vad som sägs...

Men men, får ta reda på mer i morgon helt enkelt.
Nu ska jag nana och sedan är det party i morgon som gäller.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0