Fik på Viskan

Oh, nu är jagså otroligt mätt. Precis ätit hemlagade köttbullar, sås och hemmagjort potatismos. Mumma vad gott det är!
Kom i princip också nyss hem ifrån en mycket trevlig eftermiddag i staden.

Emelié plockade upp mig hemma strax efter tre så åkte vi in till stan för att sola. Provade ett nytt drop in-solarium på Druvefors. Herrejevlar vad det tog.
Solade sjuttom minuter typ och under den tiden brände jag hela ryggen och benen bak. Kunde inte ligga still för det brände så. Trodde jag skulle fatta eld vilken sekund som helst typ.
Men Boråsare som man är (snål som in i helvete) så reser jag mig inte upp, för jag har ju betalat och då ska jag banne mig ligga kvar där. Får väl skylla mig själv lite, men ändå.
Var en enorm lättnad när jag väl gick ur i alla fall.

Sedan bar det av till Viskan. Satt ute och drack kaffe och hade mysigt. Sedan joinade Elliz oss och vi planerade inför onsdagens bravader.
Bestämt är att vi nu ska ha picknick vid Almenäs, och sedan blir det väl hem till Elliz för att förfesta och sedan ut till Harrys.
Kommer bli en otroligt rolig kväll, det tror vi allihopa :) Riktigt roligt även att Emelié kommer. Tror snart att hon blir en NetOnNet:are ;D

Snart ska jag ner och se på film. Mamma och pappa har hyrt "Låt den rätte komma in". Läst boken och vill så gärna se filmen. Ska bli spännande.

Nu säger jag godkväll här och ha en bra dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0