Bakis-bio

Nu är jag hemma sen ett tag tillbaka från bion.
State of Play var det som sagt vi såg.
En besvikelse, enligt min mening. Hade förväntat mig mer, men men... Kan bara ännu en gång konstatera ett drama/action inte smakar så gott.

Dock hade vi trevligt som vanligt, vi små tjejer.
Trodde ett tag att det brann i biosalongen för det började plötsligt lukta en massa bränt. Men inget mer hände, och det kändes som en jävla tur det.

Planerade att det blir en utgång på lördag (YES!), vilket känns otroligt roligt och bra. Jag var sugen idag igen på att festa. Vete fan vad som hänt med mig, men nu vill jag bara ut och ha kul, och inte sitta hemma som jag hade en förmåga att göra för ett tag sen.
Kan bara konstatera att det går åt rätt håll, mycket bra. Hoppas att det håller i sig.

Kom och tänka på det innan, det är mindre än två veckor kvar tills jag, Hannah och Becca drar till Sweden Rock. Känns helt sjukt. Vet inte om jag fattat det än. Ska bli sjukt roligt i alla fall :)

Hannah och jag pratade även om att köpa en en-dagarsbiljett till Peace & Love, just bara för att se Mötley Crüe spela. Har velat se dem hur jäkla länge som helst, så att det kan nog fan vara värt typ 700 spänn för att få uppleva det.
Men vi får se om man har råd helt enkelt...

Nej, nu ska jag sova för jag ska jobba i morgon, uscha :/
Verkligen inte sugen för det känns som att typ alla är lediga utom jag :(

Men men.
Önskar er alla en trevlig godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0