090531

Usch, vaknade med en härlig bakfylla i morses (eller jag vet inte, var nog fortfarande full). Sminket helt utkletat i ansiktet så att jag såg ut som en tvättbjörn och håret alldeles äckligt och förstört.

Igår kväll var det nämligen Challenge med jobbet, en slags kickoff kan man säga. Vi började klockan nio på Högskolan i Borås.
Strax före halv nio var jag, Karoline och Elliz där, då jag hämtat upp dem före.
Otroligt kilig morgon, för jag hade varit ute kvällen före, blääää. Hoppas att jag var körduglig den morgonen i alla fall...
Gårdagens smink satt typ fortfarande kvar och håret gjorde absolut inte ett skit med.

Träffades där i alla fall och lyssnade på ett slags föredrag som hölls på engelska. Var så trött efter en liten stund att jag sjönk längre och längre ner i stolen med jackan kring mig (frös som in i helvete) och kände hur ögonen slöt sig av sig självt.
På rasten drog jag och Elliz och fixade latte, så då blev det genast bättre.

Efter vi var klara där drog vi direkt till Viskan och mötte upp Emelié. Satt där och fikade innan vi gick hemåt. Jag drog hem för att Malin skulle fixa mitt hår inför kvällen och Mathilda skulle sminka mig.

Malin gjorde mitt hår jättefint, lockar i hela håret och Mathilda fick även till ögonskuggan.


Sedan bar det av till Grand för att umgås med hela jobbet. Var totalt 200 personer, helt sjukt.

Fri påfyllning av vin och det slutade med att man inte kunde gå rakt. Fick även tre stycken drinkbiljetter, vilket var väldigt passande tycker jag :)

Hade riktigt trevligt där i alla fall. Kundtjänsten vann till och med pris med något som hade med förbättring att göra, men exakt vad det var kommer jag inte ihåg.


Senare på kvällen kom även folk som inte tillhörde NoN och det var ju också trevligt ;)


Drog därifrån klockan halv tre. Men så hade de låst till övervåningen där vi var så jag kunde inte hämta min jacka, tyvärr. Nu är jag jacklös, men ska försöka hämta den i morgon (om de har kvar den vill säga).


Tidigare idag blev det en fika på Viskan igen med Emelié och Elliz. Trevligt, men förbaskat varmt. Höll på att dö av värmeslag. Uscha.

Jag och Hannah drog även ut till Becca innan för att prova att montera tältet vi ska ha på Sweden Rock.


På torsdag morgon klockan sex bär det av till Sölvesborg. Fy fan vad kul vi ska ha det! Längtar verkligen som in i helvete. Kommer ha superkul, men det kommer nog att bli ett antal liter för mycket att dricka.


Nej, nu ska jag sova, jobbardag i morgon igen tyvärr.

Puss och godnatt

Lite bilder från igår.

. Jag och Elliz utanför Grand Hotel
Jag och Elliz utanför Grand Hotel, Borås.

Elliz, Karoline och jag minglar
Elliz, Karoline och jag med varsitt glas mousserande.
Jag och Karoline på toaletten när vi fått i oss x antal glas vin och drinkar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0