090529

Woho, fredag IGEN! :)
Dagen har gått rätt snabbt faktiskt, och fick även gå en halvtimme tidigare från jobbet.

På lunchen var jag och Elliz och käkade på Viskan. Riktigt skönt att sitta där i solen och bara njuta av våra kycklingsallader.
Sen var det ju tyvärr så att man var tvungen att åka tillbaka till jobbet, fast man såååå sugen på att bara sitta kvar där och sola och kanske ta en kopp kaffe efter maten.

Efter jobbet så plockade jag upp Elliz och så åkte vi till Knalleland. Var tvungen att inhandla lite smycken tills i morgon.
Köpte faktiskt tre stycken armband från Pearls for Girls, en fotlänk samt fyra ringar (som satt ihop) som jag ska ha på lillfingret.
I morgon är det ju dags för Challenge. Vi ska träffas klockan nio utanför Högskolan i morgon bitti och så håller vi på där till klockan två. 
Därefter har vi fyra timmar innan vi ska ses igen.
Då ska jag och Elliz fika med Emelié på Viskan. Mysmys.

Sedan skall vi träffas klockan sex utanför Grand där det är fest på kvällen. Vi blev tillsagda av chefen att inte komma stenpackade dit, och jag väl försöka med den bedriften också... Hur nu detta ska gå.  

Fy fan vad tråkigt jag har nu. Vill att Mathilda ska komma hem och ta ur min hårförlängning och sätta i den nya (längre), men det dröjer innan jag ska hämta henne.
Vill dessutom festa eller nåt. Bara göra något för jag hatar att vara hemma och inte ha något att göra... :/

Nej, nu ska jag försöka vinna en auktion på Tradera. Kul fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0