090526

Guuuuuud, vilken tråkig dag det har varit idag.
Jobbat ända till klockan sex, sedan var det planerat en fika med Emma, men så kunde hon inte och jag som hade hoppats på det blev besviken.
Så fick vackert åka hem efter jobbet. Hittar Hannah, Mathilda och Malin i busskuren hemma och bestämmer mig att leka chaufför.
In till stan igen och släppte av dem dit de skulle.

Sedan åkte jag hem och gjorde ingenting. Dötråkigt.
Mamma är dessutom sjuk i 40 graders feber, och var inget vidare till sällskap.
Hoppas fan inte att jag åker på den skiten hon har. Känner dock att jag börjar bli sjuk, men hoppas att det inte blir värre för som det är nu så klarar jag ändå av det.

I morgon ska det bli fika med Elliz och Emelié, om Elliz känner sig bättre vill säga (också sjuk). Håller en tumme för det!
Annars blir det bara jag och Emelié på vårat kära Viskan :)

Nej, dags att nana nu. Somnade i soffan innan framför en dokumentär om hur John F. Kennedy blev mördad. Jippi.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0