090525

Måndagen idag igen. Jobbat på som vanligt. Satt på mailen och mailade som in i helvete.
Klarade av 120 mail och en hel del samtal, så jag tror nog fan jag klarat mina mål med råge igen alltså :)
Bra gjort, Tess!

Dock lite tråkigt på jobbet, för jag var ensam tjej typ :/ Inte alls kul, men i morgon blir ändring för då får jag sällskap igen av Elliz :)

Efter jobbet drog jag snabbt som attan till lägenheten för jag skulle möta upp mami och papi där. Dock drog pappa så fort jag kom, för han skulle på Elfsborgs-match. Tråkigt nog blev det inte så jättemycket gjort.
Diskade undan efter i lördags, dammsög (invigde mig nya dammsugare!) och torkade golven.
Mamma fick även upp lite gardiner i ett fönster :) Ser så mysigt ut nu.

I morgon blir det nog fika igen på Viskan. Inte varit där idag. Känner mig helt förstörd, nästan...

Nej, nu ska jag ner och hjälpa till med maten :)

And remember: HOES BEFORE BROES! (Mitt nya motto)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0