090524

Usch, usch, usch. Jobb i morgon och jag är inte sugen alls :/
En hel arbetsvecka är det dessutom, inte alls kul...
Dock har man ju Challenge att se fram emot till på lördag. Men det är ju en hel vecka kvar, vilket suger.

I alla fall. Det vart röj igår.
Förfest hemma hos mig en en massa trevligt folk :)
Satt där i några timmar innan vi drog in till Harrys vid tolv typ.
Kom in och dansade järnet. Tyckte verkligen att det var roligt igår, kanske för att jag dansade en hel del och var på allmänt bra humör för en gångs skull.
Jag och Emelié ägde dansgolvet och när vi shakade samlades pojkarna, haha.

Dock tappade jag min telefon efter ett tag och hittade bara baksidan och batteriet. Trodde den var helt körd, men så hittade René den åt mig och jag blev så glad.
Är inte alls sugen på att lägga ut 2000 på en ny telefon. Ska jag vara ärlig funderade jag redan då på vilken telefon jag skulle köpa, haha :)

När klockan var typ tio i två drog jag och Emelié ifrån krogen för att äta på McD, men så var det sådan jäkla lång kö och det pallade vi inte så vi satt oss ute och väntade på hennes pappa som så snällt skulle hämta oss vid halv tre.

Kom hem strax efter halv tre tror jag. Var så hungrig att jag tog fram kvällens pastasallad och dressing och käkade mig proppmätt på.
Sedan rökte jag en cigg som jag snodde av Mathilda, och blev helt plötsligt riktigt illamående och kände mig stenpackad, så jag la mig i soffan och somnade.

Sen kom Hannah hem och väckte mig och ville att jag skulle följa med upp på hennes rum och det gjorde jag. La mig pladask i sängen och halvsomnade på en gång.
Vaknade halv sex i Hannah säng med Hannah i andra änden och undrade vart fan jag var. Sen kom jag på att jag var i Hannahs rum och bestämde mig för att lägga mig i min egen säng och gjorde det.

Dock väckte Hannah mig strax efter nio och tvingade upp mig. Uscha. Men inget bakis var jag, vilket är helt fantastiskt för att vara mig :)

Har faktiskt inte gjort så mycket under dagen. Köpt badrumsmöbler av Elliz för 300 kr, fick en popcorn-maskin på köpet :)
Satt på Viskan med Hannah, Mathilda, Malin och Fredrika ett tag. Mysmys.

Sååå. En liten sammanfattning av helgen.
Spännande, spännande.

Nu ska jag snart sova, och jag önskar er alla en god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0