090523

Girls night out tonight!
WOHO!
Snart gäller det!

Nyduschad och fräsch är jag nu i alla fall. Jag är insmord med kokossmör och luktar en jävla massa kokos.
Har till och med kläderna planerade och klara, så den största utmaningen ligger i att få håret och sminket bra. Känns som ett moment 22, typ. Men det ger sig nog.

Innan var jag i stan med Emelié och Elliz. Ja, Elliz hon drog typ så fort vi hade fikat på Espresso House, men jag och Emelié köpte kläder på Gina.

Vi ska se likadana ut i kväll har vi bestämt oss för.
Kortkorta jeansshorts, lite lösare vit t-shirt samt skor i gladiator-stil (jag kör självklart mina älskade gladiator-klackar på 13 cm). Försökte leta smycken, men det fanns typ ingenting. Till slut köpte vi i alla fall varsitt likadant armband på H&M, så det blir nog riktigt lyckat. 

Jag ska köra på lockigt hår idag, kommit på att jag passar i det, typ i alla fall, och så en mittbena på det.  
Going to look hot.

Nej, om man skulle ta och föna håret nu kanske så att man kommer någon vart.
Syns i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0