090521

Nu har jag varit och ätit bakismat med Elliz på McDonalds. Mumma.
Blev en cheese, fyra bitar nuggets med currysås samt pommes frites med vitlöksdipp. Som pricken över i:et drack jag mjölk :)

Diskuterade lite om gårdagen, typ.

Hade en otroligt trevlig kväll igår. Eller ja, i alla fall förfesten var mycket lyckad.
Skulle träffat Elliz vid två typ, men tack vare en massa förseningar från min sida så var jag inte i stan förrän vid fem.
Då kom även Emelié och vi började med maten, kycklingsallad, vitlöksbröd och vitt vin :) Otroligt gott var det.
Sedan kom även Elliz´s kompis Johanna precis när maten var klar.

Sedan var det fullt ös hos Elliz fram till tolv typ, några av oss drog i förväg ner till krogen.
Det var väl där kvällen gick utför av en jävla anledning som ej ska dras upp här. Delvis mitt eget fel kanske till varför det gick som det gjorde, men men... Alla kan inte gilla en, även om man vill, just accept.

I alla fall så gick vi från Harrys vid strax efter två. Så skulle vi äta, men allt hade stängt.
Så blev det plötsligt bråk med en massa utlänningar, och tydligen hivade de till Hannah (min syster). Jävlar vad man INTE ska slå tjejer. Blev en jävla kalabalik efter det och vi kom inte hem till Elliz igen förrän vid kvart över tre typ, där vi åt upp resten av kycklingssalladen.
Tog en taxi hem med Hannah sen och var hemma vid fyra. Sent och bra. Känns så där gött på något sätt att komma hem senare, och speciellt på sommaren då det nästan är ljust. Mmmm, vad härligt.

Var lite bakis när jag vaknade i morses, men tog två stycken alvedon och åt lite frukost så var det över. Finfint.

Sen ska jag, Elliz och Emelié på "bakis-bio". Ska se State of Play, som tydligen skall vara bra. Har inte hört/sett något om den, men det ger sig.

Näpp, nu ska jag iväg och städa mitt rum.

Åh btw. Jag tror jag skadade ryggen när vi var ute igår. Är svullen vid ryggraden och det gör ont... Mysko, mysko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0