090520

Wiho, ledig idag! Känns underbart skönt!
Trodde dock att jag skulle få sovmorgon i morses, men icke sa nicke. Någon jävla idiot körde omkring med någon stor maskin och fixade vägen hos oss, så jag vaknde så fint klockan sju... Borde vara förbjudet att börja så tidigt, tycker jag. Folk sover ju för fan...

Aja. Nu ska jag alldeles strax in till stan och sola en sväng. Sen blir det hem igen för att duscha och packa i ordning allting innan jag drar ännu en vända till stan :)

Blev förresten ingen veterinär idag, för de svarade inte när jag ringde, eller så var det upptaget. Kom i vilket fall som helst på en hel del försök inte fram så vi får ta det en annan dag... 

Nej, dags att sola nu :)
Ska se till att ta riktigt många bilder under kvällen! 

Ha det fiiiint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0