090519

Ännu en dag har passerat.
Jobbat på som vanligt idag, fast jag och Elliz satt en hel del med vårat online-projekt. Fick en kille på marknadsavdelningen att fixa en massa snygga bilder till oss. Vi kommer lätt vara den gruppen med snyggast bilder. Tackar för den!

Efter jobbet var jag och Elliz och fikade. Jerry var med en kortis, innan han sprang iväg.
Vi planerade lite inför morgondagen och nu känns det som att vi har läget under kontroll, om man bortser från de tre incidenter jag precis blev informerad om av Elliz.
Stackarn. Vad ska hon ta sig till? :)

I morgon ska bli en både bra och dålig dag. Fest på kvällen vilket jag verkligen ser fram emot (redan sagt det tusen gånger).
Dock blir dagen inte lika bra. Ska ringa veterinären för att beställa tid för avlivning av en av mina kaniner.
Känns inte alls kul, men det är för hennes eget bästa... Så man får tänka, men samtidigt är det svårt... Hoppas inte på en gråtfylla i morgon bara...
Ska försöka be om lite uppiggning av lämplig person, vem det nu kan vara...

Nej. Uscha. Bort med alla jobbiga tankar.
Snart ska jag se nya avsnittet av Desperate som Hannah fixat.
Kvällen är kirrad med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0