090518

Kom precis hem från jobbet i princip.
Eller ja, för en timme sedan typ. 

Gått bra på jobbet, tror jag klarade mina mål med råge vilket känns gött. 

Dock känns det som att det är andra saker som absolut inte går bra. Kärlekslivet till exempel. Det är åt helvete dåligt.
Skulle börjat om på nytt var det väl sagt, men nu ska vi alltså inte göra det.
Åt helvete med allting som har med kärlek och killar att göra. Det är nog så, man klarar sig bäst själv. Gäller bara att inse det, vilket jag ännu inte gjort men hoppas på att göra så småningom.

Måste hela tiden sysselsätta mig med saker som får mig att uppskatta annat och få in andra tankar i huvudet. Det går bra faktiskt bra. Nu är jag mindre hemma än innan och jag har en massa planerat framför mig som jag ser fram emot. Riktigt stolt över mig själv där faktiskt.


Snart är det ju onsdag i alla fall och jag ser bara fram emot den dagen mer och mer. GUUUUUD, vad kul vi kommer att ha. Och käket dagen efter är redan bestämt, McDonalds!


Nu är det snart dags för mat, ska bli så gott för jag är hungrig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0