090517

Haha, äntligen har jag fått tummen ur röva och fortsatt med blekningen av min så kallade "blonda" slinga i håret.
Nu ska det jevlar i mig blonderas här så att jag för en gångs skull får den snygg och acceptabel. Wiho.

Trodde att jag skulle ha en lugn söndag hemma, men så blev det icke.
Skall in till stan med Emelié vid tre och sola och sedan fika. Viskan, Viskan!

Efter det är det väl tänkt att Emms för första gången ska se min lägenhet, spännande.
Nu är den dock riktigt smutsig, eller ja. Golvet måste verkligen dammsugas, och nu är det snuskigt :/ Men det ska fixas i morgon efter jobbet, för när jag är klar med mina ärenden på stan ska jag och mamma till lägenheten och sätta upp gardiner och jag får även inviga min nya, alldeles egna dammsugare :)  

Måste ju fan snart flytta in. Folk de tjatar och tjatar på mig och jag blir förbannad för att de inte fattar att jag vill ha det ordentligt gjort innan jag flyttar in.
Men nu känner till och med jag att det börjar bli dags. Måste flytta in innan månadsskiftet!

Oh, nästa vecka är det tredagars-vecka :)
Jobbar måndag och tisdag, ledig onsdag och torsdag och sedan jobbar jag fredag. Riktigt gött att vara ledig mitt i veckan sådär.

Får se hur det blir med jobbgrejen vi försöker arrengera tills på onsdag. Tanken var ju brännboll, men med endast nio anmälda fungerar inte det något vidare.
Blir förmodligen en grillkväll hemma hos mig, eller hos Elliz (fast utan grill) och sedan utgång. MÅSTE HA KLÄDER!

Ska fundera ut något bra, så får vi se vad som händer :)
Snart dags att skölja ut blonderingen, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0