090516

Fan vad skönt det är med helg. Mmmmmm, jag njuter verkligen.
Men bara för att det är helg ska man inte ligga på latsidan.

Har varit i stan idag faktiskt och handlat ännu mera till lägenheten. Kommit på att jag köper sånt som jag egentligen inte behöver egentligen. Det jag måste ha skjuter jag på något sätt åt sidan.
Satt innan och skrev ihop en fin lista på det jag behöver, och den blir ju inte lång tänker jag, men fan heller. Det var en hel del rader med viktiga saker.
Så det är bara att handla in det med så är det dags!

Skulle hänga upp mina nya handdukar jag köpt från Esprit på toaletten. Nej, då har bara en av dem en ögla man kan hänga i och den andra har ingenting. Jävla skit.
Måste alltså gå tillbaka med den, för meningen är väl att man ska hänga upp sina handdukar? Det är väl det man för det mest gör eller?
Störande.

Åh, på tal om något roligare!
 Efter jag fikat med Elliz på Viskan igår hämtade jag Mathilda, och det var inte bara Mathilda som följde med hem, utan även Malins lille vovve Mellvin som fick sova över hos oss inatt.
Han är en så himla mysig liten vovve :) Nu är han så krullig i pälsen att han ser ut som ett litet får, bedårande sött! 
Han fick vi dock lämna tillbaka idag när vi var i stan :/ Hade dock gärna haft honom en natt till. 

Ikväll blir det lugnt. Ska kolla på ESC med hela familjen. 
Skall även fira min avslut med Cambrigde-shaksen med att äta lite chips :)
Nu är jag klar med den för denna gången och det resulterade i en viktnedgång på 3 kg på 5 dagar :)
Inte dåligt. Funderar även på att ta resten av shaksen nästa vecka, för de räcker till två om dagen så kör jag riktig och nyttig mat på kvällen. 
Då når ja förhoppningsvis min tillfälliga målvikt på 50 kg. Hoppas hoppas. Men får se om jag orkar det helt enkelt, det är rätt jobbigt att överleva jobbdagarna med bara en shake och en massa vatten :/

Jaja. Nu ska jag ner till resten av familjen och titta på Elfsborg (tror att de har gjort 5-0 nu).
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0