090515

Woho, idag är det fredag och jag sitter i receptionen för andra dagen i rad.
Karoline, som vanligtvis sitter här, är i Alicante den jeveln :/

Men men, jag klagar inte.
Sitter nu här och syndar för denna veckan.
Kör ju Cambrigde och tog sista shaken vid lunch, och tänkte ändå vänta lite med att äta tills kvällen, men så får jag kladdkaka, grädde och en massa hallon av ekonomiavdelningen som har fredagsfika.
Kan ju inte vara oartig och låta bli den utan nu njuter jag som bara den. Inte ätit onyttigt på en hel vecka, så denna har jag verkligen gjort mig förtjänt av :)

Faktum är att jag efter jobbet ska till Viskan med Elliz. Hon hade tänkt att dricka vin, men jag som kör, kör alkoholfritt med en kaffe kanske :)
Längtar nu som fan efter helgen och speciellt att få äta riktig mat hela dagarna, och inte äckliga shakes :P

Nej, nu ska jag återgå till arbetet. Tog en liten paus efter jag packat in en hel pall med en massa småplock som kommit. Tog fan en hel timme och efter det var jag skitvarm :/

Vi ses på Viskan ikväll! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0