090513

Woho, en underbar dag idagför jag fick gå hem halv tolv från jobbet!

Började dagen halv nio, och jobbade till klockan tio.

Sedan var det dags för möte med oss som är med i online-projektet; vi är sex stycken från kundtjänsten som blivit utvalda att vara med och göra saker till den nya hemsidan. Detta tog en och en halv timme och vips är klockan halv tolv och jag får lov att gå hem.

Så nu sitter jag hemma och försöker fördriva tiden tills Elliz ska få sluta tidigare och vi ska fika hade vi tänkt oss.
Ja, det blir väl inte mycket mer än svart kaffe för min del, men det är alltid trevligt att sitta på Viskan och se på folk :)

Borde göra en del ärenden och även äta min "lunch" (shake), men orkar inte det nu,utan får göra det sen...
Funderade precis på att synda och göra mig en hederlig sallad och ta en biff sen igår, men jag vet inte om det vore så jäkla käckt...Förstår ju hela idén med dieten.
Dessutom har jag redan gått ner två kilo på knappt ens tre dagar, så man vill ju fortsätta i den riktningen.

GAAAAAAH. Jag får se helt enkelt.
Nu ska jag nog sätta på lite gamla Desperate-avsnitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0