090513 - Fikat på Viskan

Nyss hemkommen från en fika på Viskan med Elliz.

Låg och sov innan så gott när hon ringde mig och sa att jag fick åka in till stan och möta henne om en kvart/tio minuter.
Yrvaken sätter jag mig i bilen med lite huvudvärk och så otroligt hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Hämtar upp henne utanför NetOnNet och sedan bär det av till Viskan. Vanligt svart kaffe utan vatten, yeah! 
Träffar Mathilda, Malin och lite friends till dem, trevligt :)
Blev även medbjuden av Fredrika till Alanya i sommar vecka 32. Låter väldigt najs, då jag inte alls vet vad jag ska göra på min semester :)
Blir nog att man kanske drar ner dit :)

Nu är jag hemma i alla fall. Åt en bit falukorv när jag kom innanför dörrn för jag var hungrig som en varg, och nu känns det lite bättre i magen.
Men blir att äta rester sen igår sen; biff och sallad, nyttigt och bra.

Förresten.
Den 30:e maj ska vi ha en stor sammankomst på jobbet som kallas för Challange.
Information om den gågna året på dagen, och sedan är det fest på kvällen.
Denna gången skall vi vara på Grand Hotel i Borås och det är fin klädsel som gäller.
Då har jag surfat runt på Internet en del, och till slut fann jag nedanstående lilla kreation på Asos.com.



Tänkte matcha denna med en massa smycken i rockig stil (svart och silver), samt mina höga, svarta gladiatorklackar och lite Hollywood-svall i håret.
Tror nog att detta kommer bli riktigt fint :)

Nej, nu ska jag dra mig, snart dags för mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0