090512

Oj, det var några dagar sedan jag uppdaterade här, men ska försöka sammanfatta de dagar som gått.

I fredags efter jobbet åkte jag och Elliz till Gina Tricot för att leta kläder inför utgången på lördag. Efter en del servande från Elliz hittade jag äntligen ett par jeansshorts och en body i spets (porr, porr).

På lördagen bar det först av till stan och "gick" där lite med Elliz. En sväng till Åhlens för att köpa strumpbyxor i nät, samt en fika på Viskan och planering inför kvällen. 
Sedan bar det av till lägenheten för att göra lite i ordning inför kvällen. Bar upp mina utemöbler till balkongen och krånglade en massa med min ena jävla balkongdörr som var oerhört svårt att öppna, vilket jag var tvungen att göra om jag ville få ut mina möbler.
Till slut gick det efter lite våld och med hjälp av en tång.
Fixade även toapapper till toaletten! Duktiga mig!

Sedan var det bara hem och göra sig i ordning och försöka äta lite med.
Blev dock sen, och alla gäster som skulle på förfesten hade redan kommit när jag äntligen var framme vid lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0