090508

Woho, idag är det fredag och i morgon är det lördag.
Lördag innebär utgång, vilket jag ser fram emot såååå otroligt mycket :)

Var för övrigt en väldigt lång dag på jobbet idag. Var framme strax efter halv åtta, och började med en utbildning som Canon höll för oss om systemkameror.
Jag satt och kunde knappt hålla ögonen öppna, samtidigt som min mage började kurra något så otroligt.
Mycket nära på att jag somnade och dunkade huvudet i bordet kändes det som.

Sedan slutade jag klockan sex, och efter det bar det av till Gina Tricot med Elliz :) Hon sprang fram och tillbaka med jeans och shorts och allt var det nu var.
Till slut hittade jag faktiskt något som jag ska ha på mig i morgon (om jag inte hinner ändra mig). 

Här nedan ser ni vad som är planerat att jag ska ha på mig i morgon. 
Tänkte matcha med mina gladiatorklackar (hockershoes enligt vissa :P)




Ska in till stan i morgon igen, och tänkte dra en sväng via Åhléns för att köpa lite smått och gott jag hittat där.
Skaväl även hjälpa Elliz med vissa inköp till kvällen.
Kom även på att jag måste till Systemet. Uscha. Hatar att åka dit, riktigt omväg och alltid mycket folk och svårt att få parkering.
Kan inte Systemet öppna vid Ica Maxi snart eller?

Nu ska jag lägga ner detta.
Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0