090507

Idag var det att återvända till jobbet igen. Väldigt lugnt idag.
Dock hade jag medlyssning med chefen och självklart går det åt helvete, för jag får ett jävla krångligt ärende jag inte hade någon aning om hur vi skulle kunna lösa det... Pinsamt värre när man verkar så osäker, när man i vanliga inte alls är så osäker... USCH.

Efter jobbet var det fika på Viskan igen med Elliz och det var trevligt :)
Fast det var så jävla kallt att dubbla filtar inte hjälpte så mycket.

Efter fikan hämtade jag upp Mathilda och Malin och så åkte vi hem till min lägenhet för att diska "lite". "Lite" visade sig att vara allt jg köpt som går att diska.
Tog ett riktigt bra tag, men till slut var vi klara och allt var uppackat och i ordninggjort, så det känns riktigt skönt :)
Nu är det bara lite småsaker som ska dit innan helgen då det blir förfest. Måste ju se snyggt ut när man får främmat.

I morgon blir en riktigt lång dag; börjar 07.40 och slutar 18.00... Fy fan.
Dock jag dra till Gina Tricot efter jobbet för att se om jag hittar något att ha på mig på lördag.

Nu är det sängdags.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0