090506 - Birthday!

Woho, idag fyller jag 21 år gammal!
Fick dock inga presenter, för de har jag redan fått.
Men unnade mig en liten speciell sak idag som mina kära systrar och Malin vet om :) Även Hannah och Malin passade på när det fanns tillfälle :)

Var ju som sagt lite i stan idag och även en sväng via Ullared.
I stan köpte jag mysiga handdukar från Esprit, rosa och svarta :)
Och i Ullared köptes det en massa nödvändiga saker, typ diskmedel, tvättmedel osv osv. Men även roliga saker, som ljus och lite dekorationsgrejs och sådär. Kommit fram till att det kommer att vara mycket rosa i min lägenhet, men wtf, det får det vara.Ger lite liv åt omgivningen.

Haha, mamma ringde mig precis från hemtelefonen och undrade om jag hade nycklar med mig hem.
"Mamma, jag ligger i sängen."
"Jaha. När kom du hem?"
"Runt tjugo över tio (klockn är i skrivande stund elva)."

Gulliga mamma som inte har koll på något.
Jag hade nämligen varit hos Emma och kollat in hennes nya hus (renoveringsobjekt), men jag stor nog att det kommer bli riktigt fint när de har fått i ordning det.

I morgon ska jag jobba igen, bläääää, men ska nog dra en sväng till Gina Tricot efter jobbet så jag kan hitta något att ha på mig på lördag då det är utgång.

Dags att nana nu och kanske även bekanta mig med min nya, rosa vän ;)
NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0