090505

Wiho, i morgon fyller jag år igen och fyller hela 21 år!!
Helt otroligt vad tiden går och vad gammal jag känner mig. Uscha, hatar den tanken riktigt :/ Snart för gammal för att ha kul och få vara barnslig.
VILL INTE!

Men men.
Är ledig i morgon i alla fall jag det känns ritkigt skönt :)
Ska passa på att åka in till staden när de öppnar i morgon och köpa lite handdukar jag hittat på Ränder & Trender. Dessa är från Esprit och är riktigt fina :)
Ska även köpa lite smått och gått från Cult Design som jag gått och förälskat mig i.

Sedan ska jag äta lunch med Karoline på Viskan.
Ännu en dag på Viskan alltså. Börjar bli stammis där känns det som. Var där idag efter jobbet med Emelié.
Efter Viskan åker jag, Hannah, Mathilda och Malin till Ullared.
Hoppas att kunna hitta småsaker till lägenheten jag ännu ej köpt.
Mamma tyckte jag skulle passa på att köpa städsaker medan jag var där... Gud vad spännande...

Nu ser jag verkligen fram emot helgen.
Blir förmodligen lite fest på fredag med utgång efter det.
Blir även utgång på lördag nu som är spikad. Och på lördag efteriddag ska jag och Hannah till Göteborg och bli fotograferade. Får väl resultatet på det där...

Nej, nu ska jag gå ner och skriva en lista på vad jag ska handla i Ullared i morgon (på order av mamma).

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0