090503

Då var helgen i princip över igen och i morgon är det återigen dags för jobb. Dock ledig på onsdag och det ska bli skönt :) Älskar att vara ledig när alla andra jobbar :P

Den här långhelgen har jag fått besök ifrån Karlstad och det var för det mestadels mycket trevligt.

Firade min och mammas födelsedag gemensamt i fredags med släkten och även söta Malin var där :)
Fick en dammsugare, en brödrost från OBH Nordicas nya serie Piano Black samt underbart fina vinglas från Sia med någon slags dekoration på. Sex av dem var det så det räcker när man får främmat.

Igår var jag, Hannah och Jesper i stan för att handla en försenad födelsedagspresent till mamma.
Överraskade mamma med en ring från Thomas Sabo. Tyvärr var den för stor så hon måste in och byta in den till en mindre.
Mamma blev glad i alla fall för presenten :)

Idag var vi på Ikea och det blev en hel del handlat till köket. Köpte alla bestick, tallrikar, kastruller osv. Det enda som saknas nu egentligen är textilier och framförallt handdukar! När jag har köpt det (vilket jag ska göra i veckan) kan jag äntligen flytta in! :)
Känns så otroligt bra med lägenheten och jag tror nog att jag kommer att stormtrivas där.

Frågan är vad man ska göra under resten av kvällen...
Jaja, kommer nog på något bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0