090503 - Update

Oh, jag har varit såååå duktig ikväll.
Betalat en massa massa räkningar och även gjort reklamationen av stölden av mitt kort till banken :)
Eller ja... Mamma betalade alla räkningar och skrev i reklamationspappren, medan jag dikterade och även letade upp räkningarna. 
I och för sig. Alla räkningar sista betaldag hade redan passerat, men nu har de sina pengar under morgondagen förhoppningsvis och då blir väl alla nöjda och glada.

Tänkte på att till helgen så ska nog jag, Emelié och Emma festa till det med utgång och allt, och vad passar inte bättre då än förfest hemma hos mig? Nära och bra in till stan.
Nya vinglas samt mycket snygga cocktailglas som jag kan servera drinkar i :)
Ska försöka locka med det så är det bara att hålla tummarna och se om de nappar :)
 
Kom på en till jobbig sak som måste göras. I morgon efter jobbet måste jag åka till lägenheten för att diska allt jag köpt i köksväg (tallrikar, bestick, lådor osv). ALLT!
Känns som att det kommer att ta en mindre evighet att fixa det. Och som grädde på moset måste jag åka till Maxi för att handla redskapen jag måste använda, typ diskborste och diskmedel samt en kökshandduk (om jag inte kan sno en av mamma).

Jaoooo, jag kommer ha en massa att pyssla med i morgon kväll så jag blir verkligen inte sysslolös :)

Sov gott nu allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0