090331 - Tisdag

Ännu en dag hemma sjukskriven. Wiiiiii. Not. Börjar bli riktigt kiligt att ligga hemma och vara totalt avskärmad från världen.
Men ska jobba på torsdag igen som det känns nu i alla fall. Hoppas att någon saknar en, annars screw you :P

Jag har absolut ingenting intressant att skriva (inte för att jag vanligtvis heller har det, men ändå).

Kan berätta att idag när jag och Hannah åkte till Maxi för att köpa lunch så hittade jag en jättegullig prydnadskyckling som jag helst spontanköpte till mamma och pappa.
Hoppas att de kommer bli glada, för den var riktigt jävla söt :)

BTW, Mathilda har tillsammans med Malin varit och blivit fotade i Göteborg på någon slags agentur. De tar bilder gratis av en (typ modellbilder) och vill man köpa dem så är det bara bilderna som kostar.
Såg bilderna igår och de blev riktigt bra på henne. Ser riktigt proffsigt ut.
Jag och Hannah bestämde oss för att vi också ska göra det någon helg då vi kan. Det är bara att vänta på att firman ringer upp, då de som fotas får rekommendera folk så ringer de upp och kollar om man är intresserad.

Hoppas på att de ringer snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0