090330 - Fortfarande sjuk

Nu sitter jag och försöker hitta snygga kläder på nätet. Eller ja, i alla fall lite inspiration till vad man kan ha på sig.
Det är lättare sagt än gjort.
Blir jag frisk snart ska jag vara med på bowlingen vi ska ha med jobbet på fredag och då måste jag ha något snyggt att ha på mig. Men frågan är ju VAD.

Kanske ska sno något av Hannahs snygga band-linnen? Jag har också iof, men hennes är finare :P

Jösses, sånt här är svårt och man kan bli alldeles galen av att tänka för mycket på kläder.
Känner att jag behöver ha ett litet break i en tio minuter.
Hittade förresten en fin håracessoar på H&Ms hemsida. En svart rosett som man fäster på något vänster.

Fin va? :)



Hej hopp.
Jag är fortfarande sjuk, för att min medicin inte vill verka som den ska.
Var på återbesök hos läkaren idag, och puckot tyckte att det visst såg bra ut, även om jag berättade för honom att jag inte kan dricka ordentligt för att det gör så jävla ont i halsen och även i öronen.

Men han sa att jag skulle fortsätta med medicinen, men och så sjukskrev han även mig till fredag. Hoppas att jag kan gå till jobbet tidigare, för detta är riktigt pinsamt att behöva vara hemma. Me don´t like.

Vi får väl se hur det hela utvecklar sig. Sista dagen för medicinen är på fredag och hoppas att det känns bättre då, och att jag även kan börja äta riktigt mat igen och inte lättuggad och lättsvald mat. Enformigt i längden. 

Det finns en positiv sak med att vara sjuk: man går ner i vikt. Oavsett. 
Detta har även hänt mig, vilket jag är mycket glad för. 
Vägde mig i morses på vågen och, håll i hatten, den visade en vikt jag inte trodde var möjlig. 
54 kg (eller ja, någonstans mellan 54 och 55). Jag var mycket nöjd. 
Nu gäller det bara att hålla vikten och inte börja äta som en galen häst igen när jag är frisk. Då behöver jag kanske inte gå upp så mycket igen.  

Snart ska jag ringa min hyresvärd för att klaga på lite trasiga saker, samt saker som är i behov av lite styling (som inte jag kännr för att betala). 
Får se hur han reagerar helt enkelt. Tror nog att det är rätt kört, men mamma vill att jag ringer i alla fall.. 

Ha en trevlig dag allihopa!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0