090320 - Freeeeeedag

Hej hopp snopp...
Idag är det fredag och äntligen helg! Känns otroligt skönt att få sova ut igen och bara ta det lugnt.

Åker upp till Jesper idag, och hoppas på en trevlig helg.


Har fortfarande en massa problem med Ikea. Det verkar inte som att de tänker kompensera mig för allt krångel med leveransen.
Det värsta var väl ändå, när jag ringde dem igår kväll, att de sa att det inte fanns något ärende registrerat på min reklamation. De har liksom ändå pratat med mamma och ringt upp henne osv. Meeeen, inget ärende där inte...
Mycket dålig stil och det ska mycket till för att jag ska beställa av dem igen. Handla i butik är väl inga problem, för då kan man ju kontrollera själv att det blir rätt.
Dock är det inte så lätt när vissa produkter endast kan beställas hem, och inte köpas i varuhusen :/

Men men... Hoppas att detta löser sig, annars blir det mindre roligt för dem... Och för mig...

Nej, nej, nu ska jag fortsätta jobba :)
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0