090317

Har fått påtryckningar om att jag skriver dåligt i bloggen, vilket faktiskt stämmer.
Har varken haft tid eller ork att göra det, men får väl försöka komponera ihop ett någorlunda vettigt inlägg i alla fall :)

Sååå. Vad har jag att berätta om tiden som gått sen sist?
Njae, inte så mycket faktiskt.
Gjorde dock en otroligt puckad sak idag. Efter jobbet skulle jag till lägenheten för att stryka badrumsdörren med den sista omgången vit färg.
Inga problem, det gick som en dans fast det var mörkt och mycket svårt att se. Dock kände jag mig redan från början osäker på om jag valt rätt färg. Men jag körde på i alla fall.
Väl hemma så frågar jag mamma vilken färg jag skulle haft.
"Snickerifärg", säger hon.
HELVETE. Jag använde den färgen som hette "Grundfärg". Såååå. Nu har jag grundat min dörr TVÅ gånger. Detta innebär att Hannah kommer att få stryka den igen med den riktiga färgen i morgon medan hon väntar på leveransen från Ikea.

Gissa om jag blev mobbad när jag kom hem och de fick veta att jag använt grundfärgen igen.
Uscha, ibland undrar jag om jag ska vara blond egentligen :P

I alla fall, i morgon kommer leveransen av köksluckorna och soffan från Ikea och som sagt ska Hannah vara där mellan 15.00-18.00 för då jobbar jag och kan inte smita iväg för att ta emot en leverans.
 Det dumma är att de kan endast leverera mellan 15.00-19.00 på dagtid och de ringer en halvtimme i förväg och berättar att de kommer. YEAH. Så det blir att placera Hannah där under eftermiddagen.
Vad hon ska hitta på har jag absolut ingen aning om, för det enda roliga som finns där är en gammal radio.
Meeeeen, det löser sig nog.

Nu ska jag sova.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0