090313 - Fredag

Igår var en jobbig dag, på flera sätt.
Vaknade typ halv sex med världens jävla migränanfall. Visste inte vart jag skulle ta vägen, och huvudet dunkade som fan. Kunde inte tänka alls, så var tvungen att ligga ner och tvinga mig själv till att inte tänka...

Sen när klockan ringde var det ingen förbättring, så jag fick stanna hemma från jobbet. Mådde illa som fan och låg i soffan som ett kolli typ hela dagen.
Sen framåt tre-fyra på eftermiddagen var det mycket bättre. Men då hände andra mycket tråkiga saker som fick mig väldigt depp.
Men det är bra nu i alla fall.

Har i alla fall beställt mitt kök och min nya soffa. Och även betalat det. 10590 kronor gick kalaset på.
Beräknad leverans är onsdag nästa vecka. Slutar sex den dagen och hoppas att de inte kommer och levererar den före det :/

Faaaaaan, tycker det är såå oerhört med fredag. I morgon ska jag sova ut ordentligt innan vi ska till lägenheten och fixa lite.
Pappa kommer även ut från sjukhuset idag (pratade med mamma som hämtade honom nyss). Han fick åka in akut pga en ett problem som han hade. Men du ska han vara relativt frisk i alla fall :)

I alla fall, ha en fin fredag allihopa! I morgon blir det utgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0