090310 - F*ttdag

Idag har det varit en sådan där äcklig fittdag då jag bara går runt och är sur och ledsen.
Kändes som att hela världen var emot mig idag och kunderna var sura och otrevliga, vilket gjorde att jag kanske inte var så trevlig tillbaka.
Men alla får ha dåliga dagar, så är det bara.

Började klockan kvart över sju i morses och jobbade till sex. Efter det var det dags att fika med Emma Hedberg som jag inte träffat sen före nyår. Var mycket roligt att träffa den lilla tösen igen må jag säga. 
Satt och fikade i cirka två timmar innan caféet stängde och det blev dags att dra sig hemåt. 

Hade faktiskt tänkt att jag skulle åkt till lägenheten efter jobbet för att måla dörren till badrummet en gång, men det blev på tok för sent för det.  

MEN.
Fick höra en rolig grej nu (som jag glömt av) som hände på frukostmötet på jobbet.
Vi skulle ta kaffe och jag stod bland de första i kön och skulle hälla upp kaffe från en termos. Men, det kommer inget kaffe och jag trycker och vrider och vänder. Jag lyfter och försöker hälla, men det förbannade termosen vill inte hälla ut något kaffe. 
Och bakom mig fylls kön på. Till slut stod det väl en trettio personer bakom mig och otåligt väntar på att få komma fram och ta kaffe.  
Till slut får en bakom mig i kön hjälpa mig med termosen och hälla upp kaffet. Otroligt pinsamt att man är så oteknisk att man inte ens kan hantera en kaffetermos.

Jag tror jag jobbar på fel ställe :P

Detta var typ det roligaste som hände idag.
Nu ska jag sova snart.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0