090309 - Jobb och Mio

Heeeeeeeey. Måndag igen and back to...jaaa, något...
Tycker att arbetsdagen har gått oförklarerligt snabbt idag av någon underlig anledning. Tja, jag klagar inte utan tycker att det borde få snabbt då jag jobbar till sex :)

I morgon är det en mycket tidig uppgång som väntar, då vi (NetOnNet fyller 10 år) och det blir firandes klockn 07.15 i morgon bitti. Början så tidigt och slutar sex. Är inte livet alltför härligt?

Idag var jag och mamma förresten på Mio efter jobbet för att beställa bord och lite annat smått och gott.
Slutade fint med att jag köpt ett matbord i valnötsfanér i modellen Plaine, samt ett tillhörande soffbord i samma utförande.
Passade även på att köpa en TV-möbel i modellen Xynto (också valnötsfanér).
Är helnöjd med dagens inköp då hela kalaster bara gick på 5800 kronor och då är alla rabatter borträknade :) Jag tycker att detär billigt i alla fall...

Ska försöka beställa köket och soffan med, men har problem att  hitta lådorna till köket på Ikeas hemsida. Ser inte ut som att man kan beställa dem för sig, utan att man måste köpa en hel jävla bänk med luckor.
No way, säger jag bara...

Men men, ska ringa dem i morgon så får vi se.

Pratade med en person tidigare ikväll. Tyckte att det var skönt att höra personens röst, men efter vi pratat klart så mådde jag mest dåligt.
Hur fan kan något som tidigare kännt så rätt, nu gå så käpprätt åt skogen?
Det är för mig en gåta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0