090306 - Härliga fredag!

Fan vilken härlig fredag detta har blivit.
Började jobba klockan åtta då vi hade vårat sedvanliga morgonmöte. När mötet var klart satt vi på mailen och plockade ner det oerhört snabbt.
Klockan nio öppnar växeln.
Klockan kvart över nio säger min chef till mig att jag får gå hem.
JAAAAAA!
Så där trippar jag ut från jobbet, strax efter nio på fredagsmorgonen och behöver inte komma tillbaka förrän på måndag.
Oerhört härligt.

Nu sitter jag vid köksbordet och har ätit lite frukost och dricker en varm kopp kaffe :)

Har även en massa planerat idag som jag tänkte passa på att fixa medan jag ändå fick tid.
- Ska till Mio och beställa säng + sängbord
- Köpa vit färg
- Åka till Möbel City (de har 50% rea på demosoffor)

Och sedan får vi se vad som händer mer. Måste i alla fall fixa en soffa nu, för det börjar brinna i knutarna.

Hatar att vara så stressad. Har egentligen en del praktiska saker som ska fixas inför flytten, men jag kan inte göra det för jag har inte flyttat in än.
Blir bara så onödiga kostnaden att fixa bredband, hemförsäkring, tidning, adressändring och så vidare, om jag ändå inte bor där liksom :)

Nej, nu ska jag fortsätta leta runt efter soffor.

Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0