090304

Dåligt att jag är så jävla oengagerad i bloggen, men det kan bli så ibland.

Har dock inte så mycket att berätta sen sist, förutom att jag nu har fått nycklarna till min lägenhet och på lördag tar vi de första krafttagen för attfå den i fint skick :)
Ska måla om lite (vitt) samt måla en dörr, som nu är furufärgad (!) vit. Ska även se om vi hinner så långt att vi på söndag kan åka till Ikea och köpa köksluckor.
Jag ska ha ett kök med svart luckor, har jag besämt mig för.
Det jag har sett ut är Ikeas Applåd, en serie med svarta, fina luckor.


Syns inte så jättemycket hur den ser ut, men jag tror verkligen att köket kommer att bli otroligt snyggt och fräscht när jag och mamma är klara med det :)
Självklart kommer det bli en hel bildserie på min klara lägenhet när den är klar. Och kanske lite bilder på hur det kan se ut när familjen Moors är igång och renoverar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0