Sol, sol och sol

Gud, vilket fint väder det har varit idag.
Efter lunchen låg jag och Hannah ute och solade lite. Sen åkte vi in till stan och satte oss på Viskan och njöt av solen där i några timmar.
Var så skönt att vi bestämde oss för att bada sen när vi kom hem.

Sagt och gjort så åkte vi hem och drog på oss våra bikinis och drog till Dannikesjön. Dock var det så kallt där, så jag doppade bara ena tån i vattnet, det räckte för mig. 
Hannah däremot var ingen badkruka, och efter att ha samlat mod gjorde hon ett klassiskt kärringdopp :)  

Nu är vi hemma igen, och jag har ingen aning om vad vi ska hitta på ikväll.

Ingen städning i lägenheten blev det idag, utan det får bli i morgon istället. Då ska jag äta lunch med Elliz, och sedan ska jag träffa Emma för at åka till Almenäs och ligga där och steka.
Härligt, härligt :)

Nu ska jag röka. Usch, måste sluta med det. Rökt alldeles för mycket nu på senaste tiden :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0