Snart sängdags...

Ligger i sängen och ska väl snart släcka ner för natten.
Min första semestervecka är avklarad, bajs, och det är två veckors jobb som väntar innan det är dags för nästa vända med semester.
Har ju haft en underbar semester, rent ut sagt. Bara vissa saker som kunde varit bättre, men vad ska man förvänta sig egentligen?

Känner mig förbannat bitter och det vill jag inte vara. Jag vill vara lycklig, för fan!
Men det ordnar sig snart, får ju träffa mina underbara arbetskamrater i morgon och så kör jag och Karoline en filmkväll eller dylikt i nästa vecka, vilket ska bli trevligt.
Man blir knäpp av att gå hemma hela dagarna och inte göra något, eller ja, annat än att sola och festa de dagarna kring helgen så...

Men nu är man på banan igen, och ska väl även försöka skryta lite med brännan jag fått medan jag varit ledig.
Kommer se ut som jag tillbringat veckan på Rivieran eller nåt, i jämförelse med mina bleka kontorsråttor till kollegor, hahaha. Nej, skojade bara ;)

Nej, nu är det dags att stänga ner här.
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0