Nyfärgad

Klev precis ut ur duschen. Var nog fan det skönaste dusch jag någonsin tagit.
Hårfärgen som jag använde gjorde förbannat ont och sved som in i helvete. Aldrig varit med om något liknande.

Var för övrigt en ny färg, eller ja, ett nytt märke jag provade, och jag säger då det. ALDRIG IGEN. Trodde jag skulle börja lipa. Har dessutom lite sår i håret, för jag kliar upp mitt stackars huvud av någon anledning, och när färgen kom i dessa små sår trodde jag att håret skulle fatta eld.

Hannah och jag funderade även på om det var blekmedel jag fått istället för mörkbrun, för det luktade minst lika starkt som blekmedel. Hemskt.

Aja, skiten är borta och snart kommer håret bli lent och glansigt.
Mmmmm, älskar nyfärgat hår, det är sååå fint :)

Kanske ska visa er i morgon hur det blev, då får ni se på grejer.

Nej, ska nog ta och nana snart faktiskt.
Min stackars kropp är alldeles utmattad efter dagens prövningar och är verkligen i behov av en god natts sömn, och framförallt en annan kropp som omfamnar den :)

Fast får nog glömma det där sista för stunden, blä.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0