Fylleinlägg

Hej och hå.
Jag är ganska full och har fått skriva om detta x antal gånger för att jag inte prickar rätt på tangentbordet.
Har kommit hem från krogen och precis käkat en ostfralla, det är det bästa jag kunde hitta hemma just nu :/
Bläääää, vill ha chips eller en Big Mac eller nåt. Maaaaaaaaaaat..

Har fan kommit fram till att alla killar är svin. Vad fan håller de på med egentligen? Vad i hela jävla helvete ska man göra för att de ska bli nöjda osv?
Jag har fan ingen aning och jag orkar fan inte ta reda på det heller. Jag ska bli en lesbisk nunna, så slipper jag denna skiten och alla problem som det för med sig...

Nu ska jag nog sova snart. Måste ha mer mat.,
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr är alla tjejer med skit så..

2009-06-28 @ 12:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0