090630

Blä, sovit så jäkla dåligt i natt så det finns inte.
Det har varit varmt och äckligt, och jag var pigg igår kväll så det gick verkligen inte sova.

Sen fick jag något jäkla dampryck och blev skitdepp över helt mysko saker. Kunde inte låta bli att ligga i sängen och gråta som ett litet barn.

Jag längtade så efter närhet så det fanns inte. Tänkte på saker som var innan och saker/personer jag faktiskt saknar även om jag inte borde det.

Fick till slut ta hjälp av min enorma gosseapa Bobo som fick hålla om mig. Kändes mycket bättre :) Han är fan lika gammal som jag, 21 år alltså :)
Han kommer alltid att finnas med mig, den sötnosen.

Jaja. Blev en dag idag med.
Efter jobbet träffade jag Emms på Viskan och vi satt och pratade lite om saker som inträffat osv. Och GUUUUD, vad stor hennes mage har blivit :) Riktigt rund och go.
Vi satt där ett tag innan Mathilda kom dit och berättade att Hannahs kanin Hampus var död. De hade hittat han stenhård i buren tillsammans med sin syster Pyttan.

Faaaaaan. Känns som att alla ens djur bara går och dör. Varför ska det vara så?
Sluta upp med detta nu!
Vinden, vänd är du snäll... Detta ska väl bli en bra sommar?

Näe, nu ska jag röka.
Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0