090629

Blä, jäkla bajsdag det har varit.
Började ju jobba idag igen och bara en massa skit från kunderna får man. Svär och skriker gör de på en. USCH, skit ner er säger jag bara.
Kastade iväg min penna i papperskorgen x antal gånger för jag blev så förbannad på de asen. Kan de inte bete sig som folk?
Nej, det går inte, för de beter sig som de är tre år gamla igen när idioterna inte får som de vill. HATA.

Jag ville bara gå hem sen på eftermiddagen när en riktig surfitta skrikit åt mig och jag var så förbannad så jag bara ville sparka sönder något. Min kollega Johan tyckte att det lät som en bra idé, men chefen håller dessvärre inte med om det :/

Aja, dagen tog slut till sist i alla fall.
Jag och Hannah drog till Viskan sen och käkade tacobricka med aioli. MUMS, vad gott det ÄR! Kan nog leva på det.

Har även köpt hårfärg så att jag ska färga mitt hår igen. Ser ut som bajs i håret och nu ska det bli mörkt igen, nästan svart, precis så som jag gillar det, grrrrrrrr.

Ska fan se om Hannah kan fixa mått hår nu innan det blir för sent.
Puss på er, skitungar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0