090628





Blä, jag är helt sönderbränd på min stackars kropp.
Var med familjen på Hofsnäs och solade och det hade mysigt.
Tyvärr så låg jag alldeles för mycket på mage och nu är jag röd som en tomat på hela ryggen, mycket sexigt om jag får säga det själv ;)

Jag och Hannisen var ju ute igår, med förfest hemma hos mig. Bara vi två, men det skiter vi i, vi har så roligt tillsammans i alla fall så vi klarar oss alldeles utmärkt på egen hand :)
Dock fick vi manligt besök på slutet av kvällen, och denne följde även med oss ner till stan för att sedan dra till Harrys. 

Vi hade ganska kul. För jäkla äckligt varmt inne på krogen bara och man svettades som en jäkla gris. Fick även en redbullvodka över hela mig och det var riktigt mysigt. Fin kombination av svett och klibb, mums mums. 

Kvällen slutade med att jag och Hannah bråkade för att hon supit bort sitt pass. Nu har hon ingen fucking jävla legitimation alls, och jag blir så otroligt trött på att hon inte har bättre koll på sina grejer. 
Slutade i alla fall med att jag tog en taxi ensam hem och hon försvann med några andra.  

Jaja, så kan det gå, så kan det gå.


Jag och Hannah på Harrys igår, sicka snyggingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0