090627

Var tidigare idag med mormor och morfar på hundutställningen som är på Ryda. Jag ville gå för jag tycker det är så kul med hundar, men ingen annan i familjen ville gå så det fick bli jag och mormor och morfar.
Såg en massa jättefina hundar, och det riktigt kliar i fingrarna för att man genast vill springa och köpa sig en egen. Men det går ju tyvärr inte...

Såg en hel del schnauzer (mest mellan och dvärg) samt mopsar (svarta), vilket jag verkligen gillar. Vi kom dock lite sent dit, så det mesta var redan över för dagen, men lite fick vi se i alla fall.

Jag var ute igår förresten. Tänka sig, JAG, UTE... Herregud... ;)
Vi var först vid Vattentornet och grillade, spelade kubb och hade det mysigt. Därefter gick vi hem till Elliz för att göra oss i ordning.
Sen drog några av oss till Harrys och shakade ass.

Jag tänkte dock att jag skulle ta det lugnt igår, för att spara mig inför ikväll, men det är ju helt jävla lönlöst. Jag blev ganska gött full där ett tag och jag har även en hel del trevliga minnesluckor, blä... Skyller det på allt som jag fick tilldelat till mig på krogen så.


Näe, nu ska vi ut ikväll igen då alltså. Ingen aning vart vi ska sedan, men någonstans i alla fall. Snygga och underbara, precis som alltid. WIII!

Ses i dimman sen i alla fall ;)


Elliz och jag på Harrys igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0