090626

Hoho, då är det REDAN fredag och bara två och en halv dag kvar tills man ska åter till jobbet. Fy fasen vad trist det känns. Får helt enkelt passa på och njuta av de sista lediga dagarna som är kvar.

Igår så var jag och Hannah ute en sväng. Åkte in vid sex för att få plats på Viskan.
Fy fan vad svårt det är att lyckas med den bedriften på en torsdagskväll alltså. Det är helt fullproppat.
Men till slut lyckades vi i alla fall och vi fick sällskap av syster Mathilda och hennes polare Aleks. Sedan kom min söta lilla Emma och joinade oss ett tag.

Satt där och tjötade och hade det trevligt, och tittade på en massa folk. Helt otroligt hur mycket folk det var i stan, alla verkade ha krupit ur sina hålor. Roligt dock.

Efter ett tag drog vårat sällskap och jag och Hannah var kvar själva ett tag innan vi fick sällskap av hennes vän Tobias och hans kompis Aron.
Så vi satt där ytterligare ett tag. Tror klockan var typ halv tolv-tolv när vi gick därifrån. Skulle gå till Tonic, men först till McDonalds för att köpa en Cheese, men då kom Hannah på att hennes nya fritidskort var borta.
Efter mycket letande kom vi fram till att det var lönlöst att finna det, så vi drog in till Tonic och hängde där ett tag.

Fick även där veta att Michael Jacksson dött. Trodde inte det var sant till en början, men det var det tydligen. Fortfarande inte fattat det, för det känns så himla overkligt. Han var så stor bara ju. Helt sjukt.

I alla fall så åkte jag och Hannah hem till mig sen och Hannah pratade med Becca som precis sett Mötley Crüe live på Peace&Love. Hannah grät och jag halvsov i sängen, även om jag fan var grymt avundsjuk på Becca. Hade så gärna sett dem.
Men nästa gång de spelar i Sverige eller i närheten, ska jag fan dit.

I morses vaknade jag nio och Hannha var redan vaken då. Vi drog in till stan i gårdagens utstyrslar (såg ut som riktigt white trash), för att hämta bilen hos mamma och sedan köpa frukost.
Gjorde detta och åkte hem. Så skönt att få i sig mat.

Nu ska vi hämta Mathilda och sedan plocka upp mamma i stan. Därefter blir det Mio för min del, då de har rea. Möbler och sånt där kan man faktiskt handla på rea, men fan inte kläder.

Nej, nu är det bråttom. Ska åka om två minuter och jag har inte klätt på mig eller något.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0