090625

Sitter här vid datorn med ett glas vin i handen och väntar på att Hannah lämnar över duschen till mig.
Utgång senare ikväll, men vi åker in till stan redan vid sex för att se om vi lyckas få ett bord vid Viskan. Känns rätt så otroligt, men vi får se helt enkelt. Någon bra plan B har vi inte, men det löser sig nog alltid.

Ännu en underbar dag har det varit idag. Hann med Systemet när de öppnade, och även en sväng i Knalleland efter det. Sedan var det en lunch på Viskan som gällde, och därefter köpte jag och Hannah identiskt lika skor på Scorett.
Svarta klackar med nitar på, och även remmar som går upp lite på benen och även de med nitar på. Me like very much.
Nu när lönen kommit kunde man passa på att unna sig något.

Försökte även hitta något att ha på mig ikväll, men det var totalt meningslöst. Bara en massa äckliga reor överallt, jag och jag är inget stort fan av reor. BLÄ. Bara en massa fula kläder som är nedsatta till ett lägre pris. Som om man vill köpa dem nu, när man ändå inte ville ha dem innan? Nej, tack.

Nej. Om man kanske ska få tummen ur röva och börjafå igång maskineriet så att vi kan bli klara till sex.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0