090624

Fan, vad duktig jag har varit idag.
Var i lägenheten och städade i två timmar. Ja, TVÅ timmar. Riktigt stolt över mig själv.
Jag diskade upp all disk, slängde sopor, gjorde rent på toaletten och i badrummet samt dammsög och moppade golven.
Fick även med mig TVn och DVDn, samt kaffemaskinen hemifrån. TVn passar riktigt bra in på min fina TV-bänk.

Tanken var att jag ska iväg och handla en massa mat i morgon, men jag kanske väntar med det tills på fredag istället. Har ju faktiskt min vitlöksost i kylskåpet, så det är bara lite bröd och mjölk som saknas. Tar nog resten en annan dag.

Måste fan även beställa bredband. Funderar seriöst på Bredbandsbolaget, men har ingen aning om hur bra/dåliga de är... Men det löser sig nog.

Jag har även hunnit med att träffa Emms och hennes "lille" vovve Rexie (schäfer). Vi gick i stan och satt lite i parken och mumsade på mjukglass.
Efter det blev det en lunch på Thai Silk. Mycket efterlängtat vill jag lova...

I morgon är det dags för utgång igen. Efterlängtat som in i helvete.
Lilla Emma ska även med ut, och det var ett riktigt bra tag sen jag festade med henne så det ska bli riktigt najs.
Vi ska vara hemma hos mig först och stöka ner allt det fina jag har gjort idag, men så är det ibland.

Nu ska jag och mamma nog se lite TV innan jag ska gå och lägga mig, då jag är en aning nanig...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0